Pomiń
Darmowa dostawa do Polski od 500 pln: obecnie ok.

Aktualne informacje dotyczące Covid-19

Szybkie rozprzestrzenianie się koronawirusa (Covid-19) stanowi duże wyzwanie dla naszego społeczeństwa. My w benucie chcielibyśmy przyczynić się do spowolnienia rozprzestrzeniania się wirusa i jak najlepszej ochrony naszych klientów i naszego zespołu. Tutaj na bieżąco informujemy Państwa o aktualnych wydarzeniach i aktualizacjach w naszym sklepie i działaniach związanych z dostawami.

Czy mogę jeszcze zamówić online w benucie?

Tak, nasz sklep internetowy jest nadal otwarty i jak zwykle dostępny dla Ciebie przez całą dobę. Mamy na stanie wystarczającą ilość towaru, aby zapewnić długoterminowe dostawy wszystkich produktów.


Czy zmienił się czas dostawy?

Aktualny czas dostawy wybranego produktu można zobaczyć na odpowiedniej stronie produktu. Środki podjęte przez władze nie stanowią obecnie żadnych większych ograniczeń dla Twojego zamówienia w sklepie internetowym benuta. Jednak sytuacja może się zmieniać z dnia na dzień. W zależności od instrukcji władz, mogą wystąpić opóźnienia w dostawach w niektórych regionach. W takich przypadkach prosimy Państwa o wyrozumiałość.


Czy moje zamówienie zostanie dostarczone jak zwykle?

Dostawa zapakowanego towaru odbywa się obecnie jak zwykle aż do drzwi Twojego domu. Aby chronić klientów i pracowników naszych partnerów spedycyjnych, nie trzeba już podpisywać potwierdzenia odbioru przesyłki. Ponadto zalecamy: W przyszłości można będzie dostarczyć zamówienie tylko na adres Państwa lub sąsiada, lub w miarę możliwości udzielić dostawcy pozwolenia na pozostawienie paczki w bezpiecznym miejscu. Na niektórych obszarach punkty odbioru paczek zostały w międzyczasie zamknięte, lub dostawa do takiego punktu nie jest już możliwa.


Jakie środki są podejmowane w benucie, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się koronawirusa?

Zdrowie naszych klientów, zespołu i usług dostawczych jest dla nas priorytetem. Podjęliśmy wszelkie niezbędne środki ostrożności, aby chronić naszych pracowników i pomóc w opanowaniu wirusa. Większość naszych pracowników pracuje teraz z domu. Oczywiście, zaostrzyliśmy również przepisy dotyczące zdrowia i higieny w naszym centrum logistycznym i intensywnie je monitorujemy. Nasi partnerzy handlowi zapewnili nas również o ścisłym przestrzeganiu wymaganych standardów higieny i środków ochronnych. Możecie więc Państwo bez wahania składać u nas zamówienia!


Czy dostosowaliście swoją politykę dotyczącą zwrotów w związku z obecną sytuacją?

Jeśli chcecie Państwo nam coś zwrócić, to oczywiście jest to nadal możliwe. O zwrot można jeszcze poprosić na koncie klienta w ciągu 30 dni od daty dostawy. W przypadku złożenia wniosku w ciągu 30 dni, termin zwrotu uznaje się za dotrzymany i zostaje on przedłużony o kolejne 30 dni. W ten sposób masz całkowite prawo do zwrotu w ciągu 60 dni.


W przypadku zwrotu prosimy postępować w następujący sposób:

1. Złożyć wniosek o zwrot w ciągu 30 dni od daty dostawy, jak zwykle w koncie klienta.
2. Macie Państwo dodatkowo 30 dni na wysłanie nam towaru po upływie terminu na złożenie wniosku o zwrot.

Jeśli nie macie Państwo pewności, prosimy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, który wskaże Pańśtwu możliwe opcje reklamacji i wspólnie z Państwem znajdzie rozwiązanie.


Czy dział obsługi klienta jest nadal dostępny?

Nasza dział obsługi klienta jest oczywiście nadal dostępna dla Państwa! Jednocześnie prosimy jednak o zrozumienie, że mogą wystąpić opóźnienia w odpowiadaniu na zapytań klientów. Z naszym działem obsługi klienta można kontaktować się za pomocą naszego ormularza kontaktowego..


Gdzie mogę znaleźć aktualne informacje od Państwa partnerów logistycznych?

Aktualne informacje od partnerów logistycznych benuty można znaleźć na następujących stronach: DHL, DPD, GEL.


Dziękuję za cierpliwość i wyrozumienie! Wciąż jesteśmy tu dla Państwa i zrobimy wszystko, aby wspierać Państwa jak najszybciej i jak najlepiej w tej nadzwyczajnej sytuacji.
Trzymajcie się zdrowo - życzymy Państwu i Państwa bliskim wszystkiego najlepszego!



Twój zespół z benuty
(ostatnia aktualizacja: 07.04.2020)